- Was bewerten Lehrer? 2017-01-24 Den 30 november 2016 försvarade FRAM-doktoranden Maria Håkansson Ramberg sin licentiatuppsats Was bewerten Lehrer? Die Bedeutung grammatischer und lexikalischer Faktoren bei der Benotung von Schülertexten im Fach Deutsch als Fremdsprache. Seminariet ägde rum vid Linnéuniversitet.
- EFL Pupils’ Understanding and Use of Teacher Written Feedback 2016-03-29 Den 10 mars 2015 försvarade FRAM-doktoranden Karina Pålsson Gröndahl sin licentiatuppsats EFL Pupils' Understanding and Use of Teacher Written Feedback. Seminariet ägde rum vid Stockholms universitet.
- Teachers' understanding and assessment of oral proficiency 2016-03-18 Den 29 april 2015 försvarade FRAM-doktoranden Maria Frisch sin licentiatuppsats Teachers' understanding and assessment of oral proficiency. Seminariet ägde rum vid Göteborgs universitet.
- Looking Beyond Scores - A Study of Rater Orientations and Ratings of Speaking 2016-03-18 Den 18 december 2014 försvarade FRAM-doktoranden Linda Borger sin licentiatuppsats Looking Beyond Scores - A Study of Rater Orientations and Ratings of Speaking. Seminariet ägde rum vid Göteborgs universitet.
- Eleverna, datorn och språket 2016-03-18 Den 6 mars 2015 försvarade FRAM-doktoranden Kent Fredholm sin licentiatuppsats Eleverna, datorn och språket. Seminariet ägde rum vid Stockholms universitet.
- Multilingual Students' Writing in English. The Role of Their L1(s) 2015-10-14 Den 10 oktober 2015 försvarade FRAM-doktoranden Tina Gunnarsson sin licentiatuppsats med titeln Multilingual Students' Writing in English: The Role of Their L1(s). Seminariet ägde rum vid Lunds universitet.
- Assessing Language or Content? 2015-06-04 Den 27 maj 2015 försvarade FRAM-doktoranden Helena Reierstam sin licentiatuppsats Assessing Language or Content? A comparative study of the assessment practices in three Swedish upper secondary CLIL schools. Seminariet ägde rum vid Göteborgs universitet.
- Agency in the Spanish language classroom 2015-04-13 Den 10 april 2015 försvarade FRAM-doktoranden Lisa Källermark Haya sin licentiatuppsats Agency in the Spanish language classroom. Student and teacher choices, actions and reports when students search for information online as a part of a theme. Seminariet ägde rum vid Stockholms universitet.
- Il processo delle inferenze lessicali in italiano L3 2015-02-24 Den 13 februari 2015 försvarade FRAM-doktoranden Linda Smidfelt sin licentiatuppsats om lexikala inferensprocesser i italienska som L3. Seminariet ägde rum vid Lunds universitet.
- Motivation pour apprendre une langue étrangère – une question de visualisation? 2015-01-23 Den 13 december 2014 försvarade FRAM-doktoranden Céline Rocher Hahlin sin licentiatuppsats Motivation pour apprendre une langue étrangère – une question de visualisation? Les effets de trois activités en cours de français sur la motivation d’élèves suédois". Seminariet ägde rum vid Lunds universitet.

- Du är här:
- Start
- Institutionen för ämnesdidaktik
- De främmande språkens didaktik
- Licputationer